Zublog

Výkřiky EGA

16.1.09

O snech a o sněhu

Viděla jsem, jak bloudím lesem. Některý stromy ležely mrtvý ve sněhu, jiný stály a čekaly, až na ně dojde. Zakopávala jsem o kmeny, brodila se zmrzlejma keříkama borůvek a strašně mě studily nohy. Viděla jsem, jak ze sněhu vedle stromků vykukujou paví péra. Přece je tu život, pohyb, barvy. Běžela jsem k tý naději. Vzala jsem do ruky jeden brk a pohladila ho. Přesně v tu chvíli zešedl a proměnil se v popel, prach. Podívala jsem se pod nohy. Ten páv byl mrtvej.
Utíkala jsem, bála jsem se smrti. Nedošlo mi, že je všude kolem. A hlavně, že Jí nikdy neuteču.
A pak jsem se probudila. ..měla jsem na tváři zaschlý slzy.

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Zuzko...

12:48 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jak chmýří... víří... prach je všude... prach nebo sníh... stejní jsou, nikdy nezůstaň jen holou zdí na konci světa. Vždycky bude... jedna bude zelená, jedna bude pro všechny tím... čím má být pro sebe i pro ten zelený sad, který přijde po sněhu... vítr bude šumět.. hladit ve vlasech... pocit jeden, pocit druhý pocit třetí... kolem plyne řeka... Zu... někde tam v dáli... Bu... někde tu blízko... nedívat se pod nohy... dívat se kolem sebe... nahoře nebe... všude pohyb, jen tu... na místě bublina v čase... jiný čas a prostor neexistuje, neztrácej se v myšlenkách, které patří dolů... někde mezi ten chrupkavý sníh a botu... buď tu s námi... informace nesmí tě zahltit... buď tu s námi... sviť... sviť na ty co ještě v řadě stojí a čekají na ten zázrak... nezemřou... sviť... protože to umíš, protože to vidíš... nebuď prachem.. buď sněhem... Zuzko...

1:31 odp.  
Blogger zu said...

ale jo.. koukat kolem.. videt veci. i takovy.. ale verit, ze ty barvy nekde jsou a ze se zas probudis. byl to divnej sen..

3:57 odp.  
Blogger olivia said...

pořád lepší než moje sny, ve kterých mám dojem, že smrt je snadná a lehká a osvobozující, a na jejichž základě ztrácím pud sebezáchovy... :(

10:33 odp.  

Okomentovat

<< Home