Zublog

Výkřiky EGA

6.12.08

..akoby si veděla o čom hovoríš..

..a jakoby jsem věděla, co dělám.
Budim se sama od sebe v osm hodin nezávisle na tom, v kolik jsem šla spát, jím jedno jídlo denně, protože víc nestíhám, nosím přísný boty, mám kruhy pod očima a jsem permanentně naspeedovaná kafem, což ve výsledku způsobuje, že maketu proseminární práce napíšu ani ne za dvě hodiny a jsem s ní dokonce spokojená. Asi si ještě nějakou tu práci přidam.
Ale o tom jsem nechtěla psát.
Chtěla jsem psát o tom, že vlastně poslední dobou pořád na něco čekám. Dokud jsem věděla, na co, bylo to dobrý. Teď si tim nejsem tak úplně jistá. Asi čekám na nějakou změnu. Na TU VĚC. (Obecně)
A ona nepřichází.
Mimochodem, docházim poprvý v životě ke zjištění, že práce pohřbí tunu pochybností a (hlavně) volnýho času na přemejšlení. S tímhle poznatkem asi začnu bejt ambicióznější nebo co. Aspoň zatim, než příjde to něco, na co čekám.

9 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Změna přijde, dřív nebo později... v práci se dá utopit mnoho...(čik co ve škole do 4 do rána že... ) ale ne vše. Kde anténka alespoň jedna kouká z planety... tam je celé podhoubí. Buď ambiciózní, ale neodluč se od antének ostatních... pohřbívání nefunguje věčně a zase přijde chvíle kdy je potřeba se chytit zelené větvičky... stejně nepřijde... snad, ale kdyby tak aby ryby nebyly modré... neboť by uplavaly. Zuzko auru svoji si drž... nebo se ozve Pifpaf a všechno skončí...

12:13 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ti docela zavidim...rada bych se do studia ponorila a je to dokonce hodne nutny to udelat, ale porad me od toho nekdo nebo neco tahne pryc. a vysledek je takovej, ze mam vycitky svedomi, ze nic nedelam a vycitky svedomi, ze nejsem s lidma, u kterych mam resty se setkavanim.
péťák

1:33 odp.  
Blogger Terez said...

takovýhle období jsem měla taky a je na jednu stranu nesmírně vyčerpávající ( jen kafe, cigarety, kruhy pod očima a spousta práce) ale zase vyzmizej z hlavy ty "nepodstatný" věci nad kterejma tak hezky hloubáš, když na to máš čas..

1:38 odp.  
Blogger zu said...

Chik: neboj. vetvicky a barevna aura jsou pro me dulezitejsi nez pohrbivani mindraku v praci :)
tesim se na viiiikend!

petak: no.. o studiu jsem nemluvila. daleko nadsenejsi jsem z prace v kafirne. kazdopadne.. ta skola me taky kupodivu bavi nebo co

terez: ano..

4:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Měla by sis najít nějakýho kluka, Zuzko.

12:31 odp.  
Blogger zu said...

ano. to bych mela. :))
ale mam pocit, ze by trpel :D

3:51 odp.  
Blogger olivia said...

jako já už teď chodim do práce mezi šestou a sedmou raní (protože nemůžu spát) a plazim se pak domu za tmy. akorát už mi ani tohle nepomáhá, noci jsou totiž dlouhý...

2:54 odp.  
Blogger Terez said...

mary: vidis kámo to si za mnou mela radsi prijit do trafiky ve stredu na sedmou jsem tam mela spoustu tvych studentu urcite:)) tam jich chodí jak much a nemají me radi protoze po nich šacuju občanky:D

3:51 odp.  
Blogger olivia said...

Dobře jim tak :) se tam někdy za tebou musim konečně zajít mrknout, já už tam totiž kvůli nim právě vůbec nechodim :( teď úřaduju na prádle.

7:48 odp.  

Okomentovat

<< Home