Zublog

Výkřiky EGA

4.12.08

Rozhod jsem se léčit lásku..

..léééékořicí.

No.. absint chutná podobně.

Ale začneme od začátku.
Včera.
Přijdu z práce, jsem trochu unavená. Najím se, přečtu si vlákno na ISu o tom, jaký jsme pomalý retardi a jdu si lehnout, pomyšlení na měkkou postel je tak lákavý.
22:45 volá Ondrejko.
"Čau lásko, co děláš?"
"Jsem v pyžamu a chystám se usnout.."
"Poď do Trojky, jsme tu všichni! Ho hooooo!"
"Tak jo."
Převleču se z pyžama a už sedím u stolečku a přede mnou stojí absinth. Voní. Společnost se postupně rozpouští a zabředává do stále divnějších témat. Z obligátní přípravy piva, kávy, sexu a deseti důvodů s kým ho mít či nemít se dostáváme k přátelství, to už přichází pán s pěveckejma partiturama, přisedává si a že prej jsem krásná. Jo, asi jako každá ženská, co zbyde v baru jako poslední. Bavíme se o Bohu.
Odcházíme, na Zelňáku bereme s O. do tašky novou dlažební kostku a v Lamplotě potkáváme další lidi.
Hej ženská, nechtěla bys vstoupit do našeho šovinistickýho kroužku?
Aha.

A zrovna tyhle setkávání mám na Brně tak strašně ráda.
Na zdraví!

6 Comments:

Blogger Terez said...

a přesne takhle ja si ho pamatuju a teskním...

11:15 odp.  
Blogger zu said...

neteskni :) teskneni je na nic.. .)

11:53 odp.  
Blogger Terez said...

občas je to ale jediná možná varianta..

12:46 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jejdamane ja jsem ulne zapomel na tu dlazebni kostku..
A pamatujes co jsme zpiavali?

1:24 dop.  
Anonymous Anonymní said...

"Slečno zde jsou vaši maršmeláci" následuje zaboření ruky daleko do růžovobílých hlubin a po pomazlení se s každým pěnákem se ozve ... "ach to je kouzelné"

Dlažebních kostek máme v Z bohužel nedostatek... zato dopravního značení... :)

2:05 dop.  
Blogger zu said...

S: neni.. :)

O: zpivali? :))

Ch: znacky se nam na byt nevejdou :´(

7:10 dop.  

Okomentovat

<< Home