Zublog

Výkřiky EGA

17.10.08

Je mi dobře..

..je mi špatně.

Chtěla jsem šetřit prachy i játra. Mozek, plíce, ledviny, žaludek a taky průdušnice. Boží mlýny alkoholu ale melou jistě. Vlastně to začalo už na Křižanově.
Vítejte v mlýnku, drazí uměnovědci! Ale no tak, ovládejte se. Tahle škola není jenom o chlastu. Apropos.. došlo pivo!
Tři dny non-stop delíria mě poučily o tom, že moje tělo (už) není tak tolerantní, jak jsem si myslela. Chvíli jsem místo piva pila Kofolu, ale pak mě na cestě do čajovny (!!) složila věta "dal by som si pivo." Jako by všichni nevěděli, že když začnu, špatně přestávám. Ve dvě už se mi na schodech z Vačice motaly nožičky.
Včera po práci Art a Fléda, setkávání, víno, sklo, zpěv, muži a ženy. Vážný rozhovory u prázdný sklenice. Návrat v půl čtvrtý, kdy mě T. zachránila před stále nechutnějc se přivinujícím chlápkem s igelitkou oplakávajícím krabičku z hulením, kterou dostal od kamaráda, co skočil z okna a zabil se.
Jedu si domů dát detox. Aspoň jeden večer.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home