Zublog

Výkřiky EGA

24.2.07

Ze série Povrchní kecy po stopadesáté

Commmediante 2007 aneb Když je moře zelenéPunčocháče na ponožky (pro antislipaře prakticky nenositelné), sexy kraťásky, peří na hlavách, dredy ovázané perlami, čepička šaška, buřinka i baret, leopardí plavky za 1300,-, dvě vodnice, potoky zelené, creature of the night na plech, lidi, které jsem tak dlouho neviděla, rolničky, rolničky, kdopak vám dal hlas - Bavořri? (simple girls pochopí, že), někteří zhrzelí, opuštění, zoufalí a pohoršení, jiní OBSCÉNNÍ, zlíbaní a pokousaní, všichni strašně opilí.
...PROTOŽE NÁŠ MATURÁK je jen jednou.V objetí medvěda zatlačím slzu, asi přece jenom konce nemám tak ráda, jak by se mohlo zdát. Zvlášť v trochu použitém stavu jsou navíc najednou všichni tak nějak milejší.
Když se přehoupne druhá hodina noční, milost přeroste v přítulnost, slečna G. se ke mě přitiskne a se slovy: "Zuzanko, ty si moje!" se kolem mě začne obtáčet, prchám za chlapákem P.. P. mě totiž ochrání. Vždycky.
A pak už se nebráním. Znáte to. Jagermeister - Proč ne?
Nebo že by za to mohl Diskoškovej rock?
PS: nebudu lepší, tyhle kalby mě prostě baví. Promiň, mami.
muhehe.
omluvte prosím zhoršenou kvalitu fotozáznamu. to víte.

8 Comments:

Anonymous Anonymní said...

ty prasnice!

9:03 odp.  
Blogger zu said...

guano: no, stane se :D

11:49 dop.  
Anonymous Anonymní said...

těžko říct, co říct:))) snad jen uaaaaaaaaaaa?:D

vzpomínky na ranní česnečku mám tak silný, že jí nebudu jíst zas hodně dlouho....

v martysu se taky dlouho neukážu a vodku opravdu pít nezačnu...
a příšte si na osobního řidiče počkám i do rána, ta cesta byla hroznáááá

1:54 odp.  
Blogger zu said...

i cesta, muze byt cil. kdybych ridila ja a mr. Zbytkac, nedojely bysme :D
:-*

1:55 odp.  
Anonymous Anonymní said...

my jsme taky měli problém a to si jinak celkem rozumíme.... ale tohle bylo strašně strašně strašný:D
otevřený okýnko, topení naplno vedle me zelenej zuzanak s bagetou brrr

a jako ta ostuda... no normalne to fakt nedelam:D a basáci už mi jako nevadí:)
hihi

1:58 odp.  
Blogger zu said...

nemate ty bagety zrat, damy :D
ja vam to rikala :))))
ostuda byla, bojim se jit do skoly.
vas tam aspon vsichni neznali. ale niceho nelituju. a basaci mi nevadili nikdy. muheh. uchylaku jeden.

2:00 odp.  
Anonymous Anonymní said...

já je nejedla fuj.. i když jsem dostávala takový rady jako dej si bagetu bude ti líp...což moje třeštící hlava a od ní i nos silne protestovali...
no naštesti neznali jinak si to nedovedu přestavit.... tak me jako taky nevadili ale jsou chvilky kdy jich mám plný zuby:D

2:05 odp.  
Blogger zu said...

to naprosto chapu :D
dej si bagetu, bude ti lip? to jsem jeste neslysela, teda :D

3:45 odp.  

Okomentovat

<< Home