Zublog

Výkřiky EGA

18.1.07

Čas něhy

Potom, co mi moje kolegyně z recitačního dua se slovy: "..se pos*reš, kámo!" půjčila knížku Souhvězdí labutě od Lenky Lanczové, válím se smíchy po zemi a nemůžu se od ní zaboha odtrhnout.
Nepochybuji o tom, že další knihy této spisovatelky v džínách do pasu a zastrkaném tričku jsou neméně čtivé než TO, co se mi dostalo do ruky. Pohleďte na ty skvostné názvy: Zašeptej do vlasů, Čas něhy, Blbej fór nebo Podej mi ruku, Radko. Lenka Lanczová vás vyvede pod světlo absolutní idee, vy draci.

PS: větší sr*čku jsem v životě nečetla.
PSS: ...a jsem celkem ráda, že mi místo knížek s nálepkou "Čtení pro dívky" padl ve třinácti do rukou Viewegh.

"(...) Před usnutím dlouho civím na plakát svého současného idola vyrvaný z Brava a nyní vyvěšený nad peřiňákem. Ach jo. Nejen že mě láska velikosti Romea a Julie nepotká, bohužel nemám šanci narazit na kluka, který by se božskému Leovi vyrovnal. Každopádně v Horním Kostelci se mu žádný nepodobá! Obzory a možnosti se mi rozšíří teprve od září, až začnu chodit na střední školu v krajském městě, ale to je ještě více než dva měsíce... No není to k vzteku? (...)"

18 Comments:

Blogger Unknown said...

JJ, jsme slyšel, že Lenka Lanczová píše výživnou literaturu. Naštěstí jsou kluci podobných bludů uštřeni a tak mě vychovávali Remarque, Steinbeck a Heller

3:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

heh, to ten uryvek z textu je fakt z nejaky knihy? :O Ja byti nakladatelem tak se bojim ze diky tomu zkrachuju... Voe, odvaha se ceni :D

3:56 odp.  
Blogger Lainy said...

přiznám se, že jeden počin této autorky jsem taky četla, jsou to zažrávací knížky a asi nejvtipnější, co jsem kdy četla :D

5:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

já to taky četla na základce:D nemusíš u toho absolutne přemýšlet:) a ta láska je tak krásna:D:D

6:32 odp.  
Blogger zu said...

hrob: jako bacha, asi an tom slusne rejzujou, jinak by jich nevydavala vic. taky se obcas divim, ze nektery lidi nemaj ve trinacti ani malinkatou spetku vkusu. ale me to bavi jak svine, protoze jenom zasnu, co je kdo schopnej napsat :-O

terezka, leniska: si delate prdel, ne? ;)
..a norbert me pozval na zmrzlinu. ach.
asi jsem se mela narodit fakt jako chlap anebo na me zanechala nasledky ta oranzovat tatrovka, moje nejoblibenejsi hracka? ;)

7:37 odp.  
Anonymous Anonymní said...

hele, jsem to taky četla, na základce :-) a vsadim se, že pokračování tvýho úryvku je "a o prázdninách potkala nejúžasnejšího kluka na světě někde na brigádě v nějakým kepmu nebo na koupališti nebo tak někde podobně" :-)

8:02 odp.  
Anonymous Anonymní said...

nedelam ja jsem se tomu bránila a pak jsem jednu začala a nejak jsem chtela vedet jak to bude dál no:DDD

8:13 odp.  
Blogger zu said...

lucka: nevim, jsme tam jeste nedosla ;) setrim si to na dnesni romanticky swan-vecer ;)
terez, voe, to aj atky chci vedet. ale stejne ho nevo*uka, esimi rozumis, draku ;)

9:04 odp.  
Anonymous Anonymní said...

nikdy jsem tyto dívčí knížky nečetla, ale vzpomínám si, že mi spolužačka půjčila jakousi jetost - bylo tam něco se Zlatkou, páchla po koních - a to jsem se také nemohla odtrhnout. ale tak do půlky, dál už to vážně nešlo.

7:32 dop.  
Blogger zu said...

guano: ja uz jsme v pulce a drzim. zatim se tam teda dohromady nic nestalo, akorat ji nekdo rek, ze nema zadny prsa a ona to ted resi :)

8:46 dop.  
Blogger ivavi said...

nikdy jsem neprecetla ani jeden divci roman :) Ale nevim, jestli je lepsi ve trinacti Lanczova nebo Foglar :)

3:30 odp.  
Blogger zu said...

nevim, foglar me nebavil, ale aspon jsem o nej zavadila. takze asi foglar, kdyz vidim tu lanczovou, ve trinacti bych se u toho mozna jeste nevalela smichy a to by bylo zly :D

3:48 odp.  
Anonymous Anonymní said...

foglarovy ženský postavy jsou děsně nereálný - zato ty u Lanczový jsou možná reálný až moc :-)))

9:23 odp.  
Blogger ivavi said...

ty jo, Foglar se nekdy zminil i o zenach? :)

10:40 odp.  
Blogger zu said...

lucka: no vidis, zenskejch jsme si u foglara nikdy nevsimala. byhc ho musela asi cist trochu hloubejc nez: "ty voe, uz se zase honej, kolik stranek to tak muze trvat???" ;)))

10:56 dop.  
Anonymous Anonymní said...

hele, jako jo, ma ve svejch knizkach i par holek, ale to uz jsou JO vzacny okamziky :-) a jo, cetla jsem ho v mladi docela hodne ...vic nez Lanczovou (ta prisla potom :-)

11:08 dop.  
Blogger zu said...

zrovna dneska jsem se docetla do faze, kdy uz vim, jak to dopadne. zbytecne to protahuje, holka ;)
alexe ma v kapse :D (debila) :D

1:16 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Lenka Lanczová píše ty nejleší dívčí romány....Víte, ony dívčí romány jsou dívčí romány a nikdo nikoho nenutí, aby je četl, pokud je číst nechce :-P

8:42 odp.  

Okomentovat

<< Home