Zublog

Výkřiky EGA

10.2.07

Kill me, hit me..whatever you want

až zase:
*budu NAOKO odmítat pozvání na pití
*budu chtít někdy s někým tancovat majíc na nohou podpatky
*budu držet růži mezi zuby a při otočce s pohledem osudově opilé ženy nejdřív poletím, budu mávat křídly ve snaze zachytit se pevného bodu a nakonec skončím na zadku
*budu plácat po zádech, tvářích a ... někoho, koho skoro neznám
*budu lít zelenou do kelímku na colu
**maturáky přátel mám pro letošní rok zdárně za sebou. trochu mě bolí hlava, ale bylo to fajn
***teď je řada na nás. comming soon

10 Comments:

Blogger Láďa said...

zdravim ze sveho noveho blogoveho zahrobi a komentuji strucne: koberecku, ty to teda vedes

5:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Teda ty jsi tomu zas dala co?:D hehe a tvuj maturak na ten se těšíme moc:)) víly ukážou budějkám zač je toho loket:D

5:40 odp.  
Blogger zu said...

hrob: jsem na sebe samozrejme vytahla nejvetsi spinu, abych pri nesmirne popularite ds vypalila rybnik bulvarnim novinarum, vis? :))))

terezka: jo, toho se prave trochu bojim :D

6:00 odp.  
Blogger Unknown said...

Mě to letos ještě čeká. :) A příští rok budu mít snad už konečně taky ten svůj :/

6:23 odp.  
Anonymous Anonymní said...

zuz: nás a bát se ??? muhehe:D

7:00 dop.  
Anonymous Anonymní said...

jo voe máš tu blbě čas ted jse 7 ráno ne 6:D:D

7:01 dop.  
Blogger zu said...

terez: no tebe se nebojim, zlato ;*
spis toho, co do em budete chtit lejt ;)
sest, sedm, to je jedno :) se to s letnim casem zase srovna ;)))

9:55 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Zuz: Tak to jsem ráda, ale neměj strach víly jsou vrchní socky takže do tebe nalejou jen to co si zaplatíš:DDD
ale včera jsem dostala lahev absinthu tak asi jí na tvojí počest schovám a naučíme te ho pít to je taky zelený to zvládeš:D
jo s letnim časem srovna ale jak se srovnám já do školy po tomhle týdnu tim si teda nejsem jista:(

4:50 odp.  
Blogger zu said...

Terez: ak to je super, protoze ja jsme taky socka a nezaplatim se nic. no kdyz ne vy, opije me nekdo jinej :D
ja ho nemuzu, Terezko. a kdyz, tak az po pulnoci, az prestanu mit zodpovednost za cokoliv a zbyde mi jenom ta poslapana zodpovednost za sebe.

5:32 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Hehe to jsem očekávala takže přejdeme k bodu 2 a to sockovat všude okolo:D
dobře za 5 minut celá začínám odpočítávat a budějky třeste se:DD že bychom opakovaly minulý výlet víl pohoromadě?:DDD
a maturitak je jen jednou za život... tim jsem se taky řídila a proto možná končím večer v hlavě někdy po šerpování:DDd

1:02 dop.  

Okomentovat

<< Home