Zublog

Výkřiky EGA

9.1.08

"..potřebuju pít víc než si myslíš. Abych byl někým jiným, abych byl sám sebou."

..Přemýšlíte někdy o tom, kdo vlastně jste, když jste sami sebou? Jestli jste ve skutečnosti uřvaný a požitkářský spratci, malý děti s velkejma očima nebo melancholici, pro který je svět kolem jenom neskutečně silnej mechanismus na hořkosladký slzy?
Taky se tak strašně rádi hrabete ve svejch náladách, zvlášť když máte na uších sluchátka? Možná to tak mám jenom já. Ale co.

Když poslouchám soundtrack z DeathProof, spadám do skupinky divokejch hyperaktivních dětí, se kterejma si rodiče zatraceně užijou. Baby, it´s so easy! I don´t care.
Vykloním se z okna a zařvu na kolemjdoucí jedinou větu, kterou umím ve francouzštině. Za chvíli už vyhazuju z apartmánu nadržený černochy. Jo, je to fakt lehký. Sice nejsem z Francie, ale z tohodle nic nebude, zlato.

Když poslouchám DVA, jsem krásná malá holčička s blonďatýma copánkama. Mám strašně ráda, když mě někdo hladí po vlasech. Usínám, jsem šťastná. Běhám po rozkvetlý louce, mám na sobě šaty, co mi šila babička. Mám ráda léto. A ráda si hraju s tím velkým barevným míčem. A taky miluju, když můžu chodit bosa. A.. ..a.. mami?

Když poslouchám novou PJ Harvey, mám pocit, že tý krásy kolem je moc. Zavírám oči a promítám si vymyšlený příběhy, okamžiky štěstí a dotyky lásky, která se ztratila někde po cestě. A najednou je mi tak nějak smutno. Ale slzy, co mi tečou, chutnaj sladce.

5 Comments:

Blogger 23selfhelpstreet said...

EsgmeQ mám úplně moc rád.. A písnička zmíněná v titulku.. to asi vystihuje docela můj poslední rok. Akorát mi to pití nemá kdo vyčítat. A nemám komu říkat, že bych s ní byl radši doma :)

1:03 odp.  
Blogger Terez said...

mno ja se hrabu i bez sluchatek i s nima:) a to mám pocit, že pořád.. já si nepřijdu spíš jako kdo jsem při poslouchání, spíš se mi střídají nálady..poslední dobou poslouchám pomalý, tichý a tak různě a přemýšlím, vzpomínám a koukám do stropu, nebo mám chuť nemyslet na nic a vyřvat si díru do hlavy a nemyslet na nic a vytěsnit z ní ty myšlenky, poslední dobou se ale přistihuju, že vypínám myšlení skoro pořád.. v tramvaji, tak že vystupuju zastávky dřív, odmykám jiný dveře, než mám a ve výsledku zjistím, že ani nevím co jsem si říkala do telefonu s kamarádama:))
a pít? či nepít... pít!

7:38 odp.  
Blogger zu said...

terezacku, ja ti ty radiohead nemela posilat, vid.. :)

7:54 odp.  
Blogger Terez said...

ale zlato, měla, nesmírně mě to baví a prokládám to takovejma těma "klidnějšíma " kapelama:)

8:00 odp.  
Blogger zu said...

dobra ;)

1:19 dop.  

Okomentovat

<< Home