Zublog

Výkřiky EGA

19.11.07

..co abych Tě, drahá..

..oběsil?
***
Vraťme se o týden zpět. Probouzím se, mám sucho v puse a vzpomínám si, že jsem včera po koncertu Akimba chtěla jít spát na kolej. A ráno do školy na přednášku o prvních mnišských řádech, která skončila ve chvíli, kdy jsem se převalila na bok a přetáhla si květovanou peřinu přes hlavu. Teď už nikam nespěchám.
Týden plyne rychlým tempem, podáváme si ruce s realitními makléři a odvoláváme nabídky, které nejsou reálné. Mám hlavu v mracích, mokré nohy a těším se na čtvrtek.
***
Střih. Vystupuji z tramvaje uprostřed pochybné čtvrtě a marně hledám kulturní dům Musilka. Zachraňuje mě večerka a starší pán s igelitovou taškou rozpomínající se na zlatý věk tancovaček. Rozrážím dveře do sálu, objímám se s T., fotím. Fotím. Fotím a odcházím na bar. Líbám se, ale neztrácím kontrolu. Líbám se s T. a objednávám další pití. Pak v nezvykle brzkou hodinu T., K. a já odcházíme spát. Házíme po sobě sněhové koule, hledáme koleje, ptáme se nočního chodce a já pomalu začínám cítit v žilách sílu nazelenalého alkoholu. Trochu klopýtám, s dětskou radostí se kloužu po udusaném sněhu. A to je chyba. Koleno.
Díky všem, co mi pomohli nahradit druhou nohu. (Díky T. a K. za odtah, mikrobusu skupiny na U. za přiblížení, M. a Ž. za oběd a (nejen fyzickou) podpěru/oporu, osádce auta s L. za volantem za odvoz na západ, a m. za zbytek.)***
Od té doby ležím v posteli a do uší střídavě pouštím údery Lvmen a řev Lakmé. Násilí, řev, surovost, krev. Pak proklikám všechny křížky, co na mě koukají z horních rohů monitoru a přesedlám na strategickou hru. Je to pořád ještě v normálu?

4 Comments:

Blogger Terez said...

no to je ale krásna fotka:D nejaka horší na skladu nebyla?:D:D jinak T a K podpírali rádi, ještěže jsme V;) rozmluvili volani zachranky:D i kdyz mohla bejt prdel:D

8:25 odp.  
Blogger zu said...

v pohode, ne? :D je jedna, kde vypadam strizlive ;)) jo, mohla, uz jsem se dlouho neprovezla sanitkou :D

10:30 odp.  
Blogger Terez said...

ja jsem jeste nejela:D ale nas by tam pri mym stesti nechali:D
no moc ne vypadam jako blbecek:D

9:53 odp.  
Blogger zu said...

blbost, terezacku.. :)
a na zachytku to (jeste/uz) nebylo, nebo jo? :D

1:41 odp.  

Okomentovat

<< Home