Zublog

Výkřiky EGA

23.12.06

Miluju.. ..žízeň..

podívejte.. ..žízeň.. ..mám na uchu houbu.. ..žízeň.. ..miluju tě.. ..chci pít..

..Ano, zbláznila se. Definitivně. Moje babička leží v posteli, nehýbe se, má oči podlité krví a vyráží ze sebe dadaistické věty, které nedávají našim mozkům žádný smysl.

Jo, jsem neskutečně negativní.. Byli byste jiní?

Tyhle vánoce jsou bezkonkurenčně nejhorší, co jsem kdy zažila. A to ještě ani nezačaly. Nechci je slavit, nechci poslouchat koledy. Nástává čas radosti a veselosti, radujte se křesťané. Není proč. Je v tom jenom hnusná ironie. Jo, mám pár velkých problémů. Všechno se najednou rozpadá a to co ještě zbývá, půjde do háje v dohledné době.
Bolí to.

4 Comments:

Blogger Lainy said...

koukám, že letošní Vánoce jsou pro dost lidí hodně nepovedená záležitost :( přeju hodně síly ať to zvládneš

10:50 odp.  
Blogger zu said...

tyhle vanoce jsou dost na nic a nejen pro me, co jsem slysela.. diky :)

10:28 dop.  
Anonymous Anonymní said...

ty jo ty jo...v oblibenych kapelach mas moje oblibene kapely... a vubec... cela ses takova nejaka povedoma... snad z minulyho zivota... ale na to neverim... mej se hezky...

8:58 odp.  
Blogger zu said...

treba jo..

6:58 odp.  

Okomentovat

<< Home