Zublog

Výkřiky EGA

10.7.08

Jakou krev mají panenky?

Mám panenku po babičce.
Má hlavu rozseklou od horního víčka na pravým oku až k temeni. Když jsem byla malá, byla jsem divný dítě. Měla jsem deprese, chorobnej strach z aut a taky jsem přemejšlela, jakou krev mají takový panenky.
Zelenou. Rozhodně zelenou.
Bárbíny mají fosforeskující jedovatě zelenou krev a porcelánový panenky o něco tmavší zdravě zelenou krev.
Teď je mi o patnáct let víc, maluju panenky bez ruky s překvapenym výrazem. Vykulený oči.
Přesně ve chvíli, kdy si odmyslím ruku a z barev namíchám světle zelenou, si říkám, že se cítim podobně jako panenka. Maketa dítěte s ženskou tváří pro děti s mateřskou duší. Do pravýho dolního rohu načmárám "Absence 08" a začínám chápat, že svoboda neexistuje.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home