Zublog

Výkřiky EGA

13.3.08

Hormonální akvárium

Festival Jeden svět je tu od toho, aby otevíral oči tam, kde je všichni zavíráme. Mechanickej pomeranč dnešní doby.
Tenhle film je trochu jinej. Řeší věci, co se dotýkají vás i mě, ne někde daleko v Africe, tady a teď. Nesrovnává vyžraný ropný magnáty s lidma bojujícíma každej den o přežití. Jde rovnou k věci. S vtipem, zajímavou kamerou, mrazením v zádech, snad i lehkýma výčitkama svědomí.
Jediný, o čem mě celej festival nutí přemejšlet, je, jaký procento diváků nějak změní svůj styl uvažování a taky jestli ho změnim já. Možná trochu jo.

2 Comments:

Blogger Hervy said...

Ahoj, kde jsi ten film viděla? Na stránkách ČT mi to vypsalo, že ani trailer na to není. A docela rád bych to viděl :)

Zdar a sílu

7:56 odp.  
Blogger zu said...

hervy: videla jsem ho v brne v kine art..

7:57 dop.  

Okomentovat

<< Home