Zublog

Výkřiky EGA

4.2.08

-

hopes and fears.
..s nadějema mám daleko větší problém. Asi proto, že umíraj poslední.

Nový Sons&Daughters mě zoufale nebaví. Buď jsem já zestárla, oni zkostnatěli nebo obojí, což je nejhorší a nejpravděpodobnější varianta.
Kde jsou ty sexy výkřiky? Kde je rytmus, kvůli kterýmu se zrychluje tep a zpomalujou reakce na nečekaný podněty? Kde je sakra to NĚCO, co je odlišuje od ostatních britskejch kytarovek? Kde jsou špinavý prostěradla? A co na to Jan Tleskač?
S&D zabředli do bahna okolní mrtvolný kytarový líbivosti a jsou teď jenom další z mnoha. Škoda.

Kafe a cigára. Taky jsem čekala víc. Asi jsem na ně měla jít tenkrát do Kotvy, když ke každej vstupence dávali malý presso a jedno lehký máčko.

A škola. Ve středu skončim tuhle agonii. Už se nemodlim ani nepracuju. Asi bych měla.

7 Comments:

Anonymous Anonymní said...

jo, kafe a cigára mě taky trochu zklamaly...

10:51 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ja na nich byla v Kotve- a zadny lehky macko mi nedali!!!!!
hajzli. Nicmene, taky se mi to moc nelibilo...

1:46 odp.  
Blogger zu said...

hej,meli davat.ne?

2:00 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no, tak...jestli meli- tak to neudelali...bééééééé

5:44 odp.  
Blogger zu said...

usetrili ti par vterin zivota voe

6:27 odp.  
Blogger olivia said...

naděje bych zrušila!!! (aneb až mě příště uvidíš, tak mě preventivně profackuj, aby se ve mě nějaký naděje náhodou neuhnízdili)

11:55 odp.  
Blogger zu said...

profackuju. :)

11:19 dop.  

Okomentovat

<< Home