Zublog

Výkřiky EGA

2.11.07

Shrnutí, spadnutí, sfouknutí, shlédnutí, vzlétnutí

Když se budu snažit napsat něco o minulém týdnu, ztratím se. Je toho tolik, že to tvoří obrovskou spirálu, která vtahuje můj mozek a mele ho jako v mlínku na maso. Jsem zmatená, roztěkaná, nejistá. Nebo spíš jistější, než bych chtěla?

Minulou sobotu jsem sbalila kufry a odjela do Ji.hlavy na festival dokumentárních filmů. Večer koncert The Mood a Please the Trees. V noci slovenští spolubydlící ukořistili víko od kanálu, což se samozřejmě muselo oslavit. Nic proti, ale to bongo mohli nechat ležet. Poprvé za svojí kolejní kariéru jsem spala s hlavou pod polštářem a dopoledne klimbala (!) na jednom z nejúžasnějších filmů, co jsem za poslední dobu viděla. Sao Paulo, Symfonie metropole (1929).

V neděli večer Listování v HaDivadle. Petra Dvořáková: Proměněné sny. Rozhovory s religionistickým nádechem. Nebo spíš teologickým? Co je objektivita? Je?
Nedají mi pokoj.

V pondělí jsme s Ž. byly v Domě designu na přehlídce filmů a prací Ateliéru grafického designu FaVU. Až budu velká, chci mít talent jako oni. Zatím se jenom koukám.

V úterý tradiční návštěva hospody vykoupená dvoudenním učebním plánem, který mi o den později vynesl 34 bodů ze sta - takže málo. Asi jsem se měla tu Bibli vážně naučit nazpaměť.

Ve středu MeziPatra. Konkrétně filmy ..A bude hůř (silná atmosféra, kterou jsem u postkomunstických filmů s antikomunistckou myšlenkou snad ještě nezažila) a blok Krátkých filmů pro melancholiky. Co se týká těchto sedmi filmů, asi jsem trochu přestřelila - za ukroucený krk stály tak dva - což jim, vzhledem k tomu, jak je homosexualita VÝHODNÝM a NOSNÝM tématem, moc nepřidává.

Ve čtvrtek jsem se vyspala do růžova a pak poprvé v životě ve větším měřítku překonala odpor a strach z druhé strany objektivu.
(photo by [Chiki]-dík)

Večer jsem šla na Flédu na Pohřební kapelu a Boban i Marko Markovič Orkestar. Tak trochu sama, nejsou peníze. Ale já tam chtěla. Byl to nádherný večer. Potkala jsem lidi s jisrkou v oku a úsměvem na rtech a i neplánovaná procházka přes polovinu nočního Brna byla korunovaná sympatickým rozhovorem.
Tož já valim, děcka.

6 Comments:

Blogger olivia said...

ty voe, ještě začni mluvit jak moravák :)

9:50 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jéžiš, to jsi ty na té úžasné Chikiho fotografii na FA! Že mi to nedošlo hned! No jo, ale taky jak mohlo, když ti tam není vidět obličej, ba dokonce ani vůbec hlava... :-)
Chi chi, a ten můj hezký komentář pod fotografií, cituji: "Ano, prosím pěkně, tohle je velice dobré! Nápadité, má to náladu i hezkou kompozici. A slečna modelka chodí moc hezky oblečená..! :-)"
Takže ta pěkně oblečená slečna byla Zuzka B. Hm... :-)

Zuzi, s tvým svolením, když už jsem se ti dnes - respektive vlastně včera, právě je hodina a půl po půlnoci - provařil na tom FA, tak ti tu občas nechám nějaký vzkaz, můžu?

Nu, a také mám radost, že už si asi nemusíš nic zakazovat... (27. 10.)

Jen ti sem nesmím chodit zase příliš moc často; mám pak nostalgické nálady a stýská se mi po ČB... :-(

Měj se sluníčkově!

Btw: Jsem rád, že jsi sem toho trombonistu přeci jenom dala...

1:40 dop.  
Blogger zu said...

jodie: mas stesti, ze me na to nenapada zadna moravska replika :))

Jindra: jo, to jsem ja. a na tt si budu davat pozor :D
jasne.. nech :)
co mas spolecneo s CB?

11:15 dop.  
Anonymous Anonymní said...

pěkný :)

10:33 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Co mám společného s ČB?
Zuzko, je to jednoduché - JČU, jedna příjemná slečna, Velbloud, kavárna Měsíc ve dne, Solnice, procházky po nábřeží, jízdy na kolečkových bruslích Stromovkou, cyklostezka na Hlubokou, běh "Lanovkou" na poslední chvíli k nádraží, klub K2...
A spousta dalších vzpomínek...
Naposledy jsem v ČB byl na jaře v K2 na koncertě...
Stýská se mi. :-(

6:50 odp.  
Blogger zu said...

jo, tak to je hodne spolecna draha. s cb. asi hodne zasahujici..

9:32 odp.  

Okomentovat

<< Home