Zublog

Výkřiky EGA

11.6.07

Tanec Praha I.

Jessica Huber: TOUCHÉ


Utilité Publique: FIZZ


"Jessíina dlaň
Její krk
Mé levé stehno
Její chodidlo

***

-Začni každý den hned po ránu
-Věnuj jí důkladnou pozornost a buď lichotivý
-Obdivuj bezchybné boky
-Mluv o tom, jak vysokou má inteligenci, o její neuvěřitelné ženskosti
-Řekni jí, že zhubla
-Říkej, že považuješ její tělo za výjimečné
-Řekni jí, že je: jedinečná, kosmická, kreativní, fyzická, erotická, magická, fantastická, rustikální, komická, orgastická, fotogenická, hysterická, hydrochlorická, satanická, platonická, zednářská, piknická, fanatická, politická,..."

14 Comments:

Anonymous Anonymní said...

tsii vole zlato ty máš fakt nádherny ty fotky to neni fer:D

11:45 dop.  
Blogger zu said...

dekuju :) se cervenam. to jsu svetly vyjimky, byla tam strasna tma :)

1:19 odp.  
Anonymous Anonymní said...

tyjo, fotky zupa!
ale jinak jako vždy netušim ani prd ;) jsem z toho nějakej piknickej, nebo snad až zednářskej.. už fakt nevim :D

3:36 odp.  
Blogger olivia said...

si byla v praze, voe?

4:48 odp.  
Blogger zu said...

nebyla, tanec praha je ted i u nas..

tlw: v pohode, to byl zamer. hlavne ze byla fotogenicka :D

6:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ts tanec praha je i u vas to je skandal:D nečervenej se.. červena byla ja na ty kapotě červenyho auta, muhehe:D

12:20 odp.  
Blogger olivia said...

terezko, co to proboha zase vyvádíš?

buň: buď večer on, mám pro tebe žhavé news, které pravděpodobně překvapí :)

1:02 odp.  
Blogger zu said...

terez: no jasne, ja chtela bejt vzdycky jako kapota auta, an ktery... ech.

jodie: budu, draku

8:44 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jodie: no tak z toho jseem nestíhala kámo ani já:D
zuz: chtela si bejt jako kapota nebo na kapotě?:D mě to na tý kapotě asi baví víc:D
btw: zopakovala bych to... včera jsem mela 10ti minutovy hovor jak se mám a tak:D

8:53 odp.  
Blogger zu said...

to vis ze kapota :) al capote :)

9:27 odp.  
Blogger olivia said...

vysvětlete mi tu kapotu, draci :)

10:16 odp.  
Blogger zu said...

no, to rekni terezce. ja bych se cervenala a pak bych byla jako kapota. kruh se uzavira ;)))

10:41 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jodie to neni na jemny linky blogspot.com :D:D to je v prdeli
zuz: ach taaak:D tak to je mi potom jasnyD:

11:28 odp.  
Blogger olivia said...

terezka: see ya na hrubých linkách icq, voe ;)

1:56 odp.  

Okomentovat

<< Home