Zublog

Výkřiky EGA

4.6.07

Letní/noční (tvor)

Je ve mě.
V noci se mi žije o něco líp, toho už jsem si všimla. S létem přichází chlad večera s dohrou prázdninové horkosti. Letošní léto začalo už před pár týdny, zmítám se mezi prospanými dny a probělými nocemi, bolí mě hlava, na ostrém sluníčku a dlažbě města se mi dělá špatně od žaludku, ale možná zrovna tyhle pocity chvilkové slabosti mi dělají tak strašně dobře.
Chodím bosá po zahradě a sbírám lesní jahody (možná si říkáte, že mě ta buranská utopie přejde, ale kdy???), mám hlavu plnou nápadů, dokonce občas seberu síly k jejich realizaci.
Možná jsem konečně šťastná, možná si sobecky užívám dočasného pocitu relativní nezávislosti a možná mi něco přidávají do jídla. No a co.

6 Comments:

Blogger matejcik said...

:e)

10:55 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ach! Ten pathos .)
Ale co.. třeba to už fakt bude jenom čim dál tim lepší. ;)
..bože.. kecy! Tys me snad úplně strhla ?! >:O :D

7:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

já jsem taky noční letní tvor... v noci permanentne nekde lítám a koupila jsem si novou sukynkuuuuu je božíí

8:23 odp.  
Blogger zu said...

tlw: bude. :D az budes mit cas, zajed pocitit patos a ctyri psy na vlastni kuzi ;)

terez: skvele, neustale me utvrzujes v om, jak se k sobe hodime. jenom ty romanky s muzikantama, to je zly, zlato (rejp!) (O);)))

2:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

v těch se ale taky doplnujeme že:D muhehe a jak nás to obe bavííí

11:57 dop.  
Blogger zu said...

O:-) ja nic, ja muzikant :D

12:56 odp.  

Okomentovat

<< Home