Zublog

Výkřiky EGA

12.11.06

...Ale samozřejmě...

*NO COMMENT*

22 Comments:

Anonymous Anonymní said...

che che:D

10:46 odp.  
Anonymous Anonymní said...

cho cho:D

11:02 odp.  
Blogger zu said...

muhehe.

11:02 odp.  
Anonymous Anonymní said...

si tady schvalne dala fotky na kterejch vypadam jak debilka :D

11:03 odp.  
Blogger zu said...

heeej, ja myslim, ze ses na nich pekna holka :)

11:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no podle tohodle fakt ne, si nevybirala moc s umyslem :D ale kdyz jsem koukal na ty dalsi fotky, tak.... jo, mozna bych do sebe sel :D

11:17 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jezis ja jsem uchyl

11:17 odp.  
Blogger zu said...

ty voe, fakt??? a co ti brani??? :D

to bude asi nejakej MK syndrom. ja jsem taky uchyl.

11:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no ne, ja jsem ti to tu nechtel zdekultivovat, jinak samozrejme mi v tom nic nebrani a uz jsem taky do sebe sel, zejo... ale jako chlapecek jsem se do sebe jako do holcicky na prvni pohled zamiloval, holt ja jako holcicka jsem typ sebe jako chlapecka, esimi rozumis :D

11:35 odp.  
Blogger zu said...

jasne, to chapu. nerika se tomu narcismus? :P

11:36 odp.  
Anonymous Anonymní said...

nenenenene, to neni ono :D

11:43 odp.  
Blogger zu said...

ahaaa, tak to jsme zila v omylu. tohle je daleko horsi, nicht wahr?

11:44 odp.  
Anonymous Anonymní said...

nebudeme to zas tak dramatizovat, co ty na to Koberecku? ;D

12:17 dop.  
Blogger zu said...

ale, drahy Hrobecku, ja jsem vzdycky teatralni a vsechno dramatizuju ;)))

8:29 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Já hlasuju též pro narcismus :DD:D jinak ty fotky to je teda přehlídka:D

1:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ano, to je klasika, Pohadka a Koberecek se proti me spikly... :(

8:44 odp.  
Blogger zu said...

ale Hrobecku, proti takovej rostence?

9:50 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no ja to taky nechapu :D

1:41 odp.  
Blogger zu said...

to my te jenom tak nabalujem ;p klicove dirky a tak.

4:48 odp.  
Anonymous Anonymní said...

hele, ja si myslim ze to s tema klicovejma dirkama by nemel byt problem, ale priznam se, ze jsem to v praxi vubec netestoval ;D

5:37 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jo klíčové dirky to jsem ted našla smsku v které se ten problém řeší :D:D ani na to zuzka nereagovala:D:DD
jinak my jsme nejhodnější my se spykáváme v jiných věcech:D

9:41 odp.  
Blogger zu said...

hrobecek: se nedelej, ze netestoval, voe ;)

terezka: pravdu dis, pohadko :)

11:21 odp.  

Okomentovat

<< Home